Arfara-Messinias 1 - FOTOS

!!! Ο έρωτας μας βάζει ή σαμάρι ή στεφάνι!! .-

Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Από το χαμομηλάκι με αγάπη αλλά και πολλά άλλα

Από το χαμομηλάκι με αγάπη αλλά και πολλά άλλα :






** Αφήστε τα παιδιά σας να ζωγραφίζουν

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ ASPERGER και ΥΛΑ

Αλαλάξατε τω Κυρίω...

Αφήστε τα παιδιά σας να ζωγραφίζουν
Posted: 20 Mar 2010 10:59 AM PDT
Ξυλομπογιές και μαρκαδόροι πεταμένοι εδώ και εκεί, μουντζουρωμένοι τοίχοι και αμέτρητα χρωματισμένα χαρτιά. Πριν βάλετε τις φωνές, σκεφτείτε πως η ζωγραφική είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη του παιδιού σας αλλά και ένας τρόπος να σας εκφράσουν αυτά που θέλουν.Για όλα τα παιδιά, το σχέδιο, ακόμα και το πιο μπερδεμένο, αποτελεί έναν αυθόρμητο τρόπο να εκφράσουν τον εαυτό τους. Ειδικά τα μικρότερα παιδιά που δεν έχουν ακόμα κατακτήσει τη ικανότητα της ομιλίας, εκφράζονται πιο ελεύθερα με το σώμα τους, τις χειρονομίες και το μολύβι. Τα σημάδια που με την πρώτη ματιά μοιάζουν με δυσανάγωνστες μουτζούρες, εκφράζουν με σαφήνεια όλα όσα θέλει να πει το παιδί κυρίως στη μαμά και τον μπαμπά. Κάθε γραμμή δηλώνει κάτι: αυτό επιβεβαιώνεται όταν ζητείται από τον μικρό «μουντζουροποιό» να περιγράψει τι έχει σχεδιάσει. «Αυτός είναι ο παππούς, αυτή είναι η γάτα, αυτή είναι η μαμά, αυτός είμαι εγώ». Και να σκεφτεί κανείς ότι ενώ στο φύλλο του χαρτιού μπορεί να υπάρχουν ακόμα και σαράντα τέτοια πανομοιότυπα σημάδια, το καθένα του διαθέτει στα μάτια του παιδιού μια διαφορετική εικόνα. Όλες αυτές οι γραμμές μαζί συνθέτουν μια ιστορία: την ιστορία των επιθυμιών του, των συναισθημάτων του, των φόβων του σε κάθε στάδιο της ανάπτυξης, τους βιολογικούς και ψυχολογικούς ρυθμούς του. Και η ιστορία αυτή προβάλλεται στο χαρτί. Με αυτό τον τρόπο ο δημιουργός του σχεδίου συνομιλεί με τον κόσμο των ενηλίκων: εναπόκειται στους μεγάλους να ανακαλύψουν και να ακολουθήσουν τον μίτο αυτής της γοητευτικής συνομιλίας. Με τη λογική και κυρίως με την αγάπη, μπορούμε πάντα να ερμηνεύουμε αυτά τα σημάδια, που ποτέ δεν είναι ασήμαντα. Όταν ένα παιδί σας δείχνει ένα φύλλο χαρτιού γεμάτο μουντζούρες, σας δείχνει ένα μέρος του κόσμου του, του εαυτού του. Ωστόσο από το παιδικό σχέδιο προκύπτουν και άλλα στοιχεία: όσο το παιδί εξασκείται να κρατά σωστά το μολύβι, επισπεύδει τον ισορροπημένο συντονισμό των κινήσεών του, συνηθίζει να οργανώνει σε έναν προκαθορισμένο χώρο ιδέες και παρορμήσεις, γι’ αυτό και δεν πρέπει να το μαλώνουμε ποτέ αν σχεδιάζει όπου βρει. Τα παιδιά που τους δόθηκε η δυνατότητα να σχεδιάζουν αποδεικνύονται αργότερα λιγότερο αδέξια στις κινήσεις τους και παρουσιάζουν μεγαλύτερη ευκολία στην έκφραση. Πράγματι, δεν είναι τυχαίο που οι ψυχολόγοι χρησιμοποιούν το σχέδιο κατεξοχήν ως μέσο για να ερευνήσουν τα προβλήματα που πιθανόν ανακύπτουν κατά την ανάπτυξη του παιδιού.Ένας τοίχος για ζωγράφισμα;Με αυτόν τον τίτλο θα νομίζετε οτι έχουν τρελαθεί τελείως. Όμως όχι δεν συμβαίνει αυτό. Μιας λοιπόν και τα παιδιά έχουν μια ιδιαίτερη τάση να ζωγραφίζουν εκεί που δεν πρέπει θα κάνετε το όνειρο τους πραγματικότητα χωρίς να κάνετε τα νεύρα σας κουρέλια, με την βοήθεια ενός μαυροπίνακα. Στα καταστήματα με χρώματα θα μπορέσετε να βρείτε μπογιά για μαυροπίνακα. Έτσι μπορείτε είτε στην κουζίνα είτε σε ένα τοίχο του δωματίου του παιδιού να δημιουργήσετε ένα μεγάλο ξύλινο πλαίσιο και να βάψετε τον τοίχο μέσα με αυτήν μπογιά. Το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει και εσάς τους ίδιους και θα ξετρελάνει τα παιδιά που πλέον θα απολαμβάνουν την σκαναδαλιά του «βάφω τον τοίχο» ανενόχλητα!!! Σημαντική λεπτομέρεια να βρείτε κιμωλίες που δεν βγάζουν σκόνη για μηδενική ακαταστασία.πηγή: tellawoman.grΜερικές ιδέες εδώ
Δημοσιεύθηκε από την αριάδνη
http://www.hamomilaki.gr/

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ ASPERGER και ΥΛΑ
Posted: 20 Mar 2010 09:32 AM PDT
Δεκαήμερο Αυτισμού2 έως και 11 Απριλίου 2010Ο Σύλλογος μας έχει την χαράνα σας προσκαλέσεισε ένα Δεκαήμερο Αυτισμούμε έκθεση βιβλίων,παρουσίαση βιβλίου,και ομιλίες για τονΑυτισμό, Asperger(Σύνδρομο Άσπεργκερ) και τον ΥΛΑ (ΥψηλήςΛειτουργικότηταςΑυτισμό)Το Πρόγραμμα του Δεκαημέρου: Εδώ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ASPERGER ΚΑΙ ΥΛΑΠανεπιστημίου 67, 105 64 Αθήνα, Αττική – GreeceΤηλ. 210 96 39 166 & 69 48 079 564Email info@aspergerhellas.org
http://www.hamomilaki.gr/

Αλαλάξατε τω Κυρίω...
Posted: 20 Mar 2010 06:04 AM PDT
Ακούστε και απολαύσετε, χωρίς προκατάληψη.
Μεγαλειώδες!!
Η ποίηση, η ερμηνεία, το κάλλος και το μέλος
Υψηλή ελληνική τέχνη...
Η πίστη μας, η θρησκεία μας...
Ψαλμός ΞΕ΄.65
Αλαλάξατε τω Κυρίω πάσα η γη. Ψάλατε δη τω ονόματι αυτού, δότε δόξαν εν αινέσει αυτού. Είπατε τω Θεώ· Ως φοβερά τα έργα σου! εν τω πλήθει της δυνάμεως σου ψεύσονται σε οι εχθροί σου. Πάσα η γη προσκυνησάτωσαν σοι και ψαλάτωσαν σοι· ψαλάτωσαν δη τω ονόματι σου, Ύψιστε. Δεύτε και ίδετε τα έργα του Θεού, ως φοβερός εν βουλαίς, υπέρ τους υιούς των ανθρώπων. Ο μεταστρέφων την θάλασσαν εις ξηράν· εν ποταμώ διελεύσονται ποδί· εκεί ευφρανθησόμεθα επ΄αυτώ. Τω δεσπόζοντι εν τη δυναστεία αυτού του αιώνος· οι οφθαλμοί αυτού επί τα έθνη επιβλέπουσιν· οι παραπικραίνοντες μη υψούσθωσαν εν εαυτοίς. Ευλογείτε, έθνη, τον Θεόν ημών, και ακουτίσασθε την φωνήν της αινέσεως αυτού, του θεμένου την ψυχήν μου εις ζωήν, και μη δόντος εις σάλον τους πόδας μου. ΄Οτι εδοκίμασας ημάς, ο Θεός· επύρωσας ημάς ως πυρούται το αργύριον. Εισήγαγες ημάς εις την παγίδα, έθου θλίψεις επί τον νώτον ημών. Επεβίβασας ανθρώπους επί τας κεφαλάς ημών· διήλθομεν δια πυρός και ύδατος και εξήγαγες ημάς εις αναψυχήν. Εισελεύσομαι εις τον οίκον σου εν ολοκαυτώματι· αποδώσω σοι τας ευχάς μου, ας διέστειλε τα χείλη μου και ελάλησε το στόμα μου εν τη θλίψει μου. Ολοκαυτώματα μεμυελωμένα ανοίσω σοι μετά θυμιάματος και κριών· ανοίσω σοι βόας μετά χιμάρων. Δεύτε, ακούσατε, και διηγήσομαι υμίν, πάντες οι φοβούμενοι τον Θεόν, όσα εποίησε τη ψυχή μου. Προς αυτόν τω στόματι μου εκέκραξα και ύψωσα υπό την γλώσσαν μου. Αδικίαν ει εθεώρουν εν καρδία μου, μη εισακουσάτω μου Κύριος. Δια τούτο εισήκουσε μου ο Θεός, προσέσχε τη φωνή της δεήσεως μου. Ευλογητός ο Θεός, ος ούκ απέστησε την προσευχήν μου και το έλεος αυτού απ΄εμού.
Νεκταρία Καραντζή
κατάγεται από τη Λακωνία.
Σπούδασε:
Νομικά (Παν/μιο Θεσ/κης)
Μεταπτυχιακό Ποινικού Δικαίου (Παν/μιο Αθηνών/ Θέμα διπλωματικής: "Ποινική Προστασία Συγγενικών Δικαιωμάτων" - Επιβλέποντες καθηγητές: Κώστας Φελουτζής - Νίκος Λίβος)
Υπ. διδ. Νομικής
Βυζαντινή Μουσική (Δίπλωμα/ Σχολή Βυζαντινής Μουσικής Ι.Μ. Πειραιώς/ Καθηγητές: Δημήτρης Βερύκιος, π. Αντώνιος Βάλβης, Διαμαντής Μαυραγάνης, Νίκος Σωτηρίου)
Παραδοσιακό τραγούδι με τον Χρόνη Αηδονίδη (από τον Φεβρουάριο του 2003 έως σήμερα)
Φωνητική (Καθηγητές: Θάνος Πετράκης, Ντίνα Γουδιώτη/ 2001-2004)
Πιάνο και Θεωρία Δυτικής Μουσικής (ιδιαίτερα μαθήματα επί 8 χρόνια)
http://www.hamomilaki.gr/

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now .-

** http://poiisi.ning.com/profiles/blogs/stamos1-2 stamos1 Εργαστήρι .- Stamatios Skoulikas .- http://www.sync.gr/stamos1 , Σταμάτιος .-

http://sdentist.spaces.live.com/feed.rss , .-
WWW.NETVIBES.COM/SNSTAM , stamos.-
http://sdentist.spaces.live.com/messages/fakehandlerpage.aspx ,
http://www.facebook.com/editpicture.php?success=1 , .-
http://www.twitter.com/stamos1/ ,
http://www.unyk.com/Registration/RegistrationMain.asp?JS=1,
http://www.slide.com/arrange#blk ,

http://niannap.slide.com/ , http://asnstamrfara.slide.com/ , slide .-

http://www.slide.com/homeview#-pictures ,

http://www.panoramio.com/user/3721624 ,
http://www.panoramio.com/upload/,
http://www.glitter-graphics.com/ ,

http://www.publicdff.gr/ ,
http://stelioskazantzidis.blogspot.com/ Στέλιος Καζαντζίδης ,

http://www.anevlavis.gr/ , Ε . Ανεβλαβής ,-

* http://www.lib.uoa.gr/ , Βιβλιοθήκη.

http://bl125w.blu125.mail.live.com/mail/mail.aspx?wa=wsignin1.0&n=1935482089 , file:///C:/Documents%20and%20Settings/Admin/Επιφάνεια%20εργασίας/www.netstudio.gr/hosting/videohelp.htm, *************

http://www.sync.gr/stamos1

http://bl125w.blu125.mail.live.com/mail/mail.aspx?wa=wsignin1.0&n=1643167710 ,, .-

** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/ , stamos- dynami.-
http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/ , Arfra-Messinias .-
http://snsstamoskal.blogspot.com/ , Arfra – Messinias 2 .-
http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/ , Arfara – Messinias 1 – FOTOS .-
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1171479880647#/home.php?=home , STAMOS .-
~ http://my.live.com/ ,

http://picasaweb.google.com/SNstam/Stamos02?authkey=c4yYKCCDPi0 , Picasa Web Albuums…

~** ** http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html , Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010
ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ *

** http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/03/ta-nea-mas.html , Κυριακή, 21 Μαρτίου 2010
TA NEA MAS -ειδήσεις σήμερα *

** http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html , Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010
Από το χαμομηλάκι με αγάπη αλλά και πολλά άλλα *

** http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/03/blog-post_14.html , Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010
Aπό το χαμομηλάκι πάντα με αγάπη και πολλά άλλα *

** ** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html , Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010 ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ

** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2010/03/blog-post_20.html , Σάββατο, 20 Μαρτίου 2010 Από το χαμομηλάκι με αγάπη αλλά και πολλά άλλα

** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2010/03/blog-post_16.html , Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010 Βλέπουμε ότι μας γράφουν οι Άλλοι *

** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2010/03/blog-post_14.html , Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010 Τα Νέα μας σήμερα Ειδήσεις Ενημέρωση *

**

Δεν υπάρχουν σχόλια: